Kultainen kruunu

PALVELUNI JÄLKEEN VOIT

PALKATA LISÄÄ HENKILÖKUNTAA

Liikevaihdon kasvu
Liikevaihdon kasvu
Liikevaihdon kasvu
Liikevaihdon kasvu

Palvelun jälkeen uusien asiakkaiden määrä kuukaudessa kymmenkertaistui

Myyntiaika oli ennen 2 vk-1,5 kk ja nyt kauppa tulee heti tai max. muutamassa päivässä! Asiakkaiden keskiosto kolminkertaistui ja Jari on voinut palkata lisää henkilökuntaa yritykseensä.

Helkaharju Oy

Jari Helkaharju

Asiakkaani kuvailevat minua
energiseksi, selkeäksi ja konkreettiseksi

Milla-Marjaana Ihalainen kertoo asiakaskokemuksensa palvelusta.
Maria Matilainen
Juha-Antti Koskinen
Referenssi kaisa jaakkola
referenssi, outi hakunti, smart siivouspalvelut oy
Maiju Rithniemi kertoo asiakaskokemuksensa palvelusta.
Jarmo Kojo kertoo asiakaskokemuksensa palvelusta
asiakaskokemus
Meeri Dalhberg
Ulrika Björkstam
Marja Kuutti-Sopanen
referenssi, Matleena hyytinen
refrenssi ida lahtinen, deva lingerie
referenssi, soile finskas, cityliving oy
Henna Vihreävuori kuvaa asiakaskokemustaan palvelusta
Emma Ruotsala
Maaret Vuorio kertoo asiakaskokemuksensa palvelusta.
tulos
referenssi
Kaisa Soilu kuvaa asiakaskokemustaan palvelusta
asiakaskokemus
Referenssi
Teemu Kullas
Jere Havo, Selko Digital Oy
Salme Kortelainen
asiakaskokemus
Jere Havo

Myyntiaika
ennen 3-6 kk
ja nyt alle 3 viikkoa!

”Palvelusta saa konkreettisia työkaluja myynnin kehittämiseen. Opin ajattelemaan monia asioita täysin uudella tavalla. Tämä muuttaa toimintaamme perustavanlaatuisesti. Palvelun avulla voin tuottaa huomattavaa lisäarvoa sekä asiakkailleni että yritykselleni.

Sinä, joka kipuilet myynnin kanssa ota yhteys Emiliaan. Jos et häneltä saa apua niin tuskin muualtakaan. Jos taas olet ammattilainen, joka kaipaa uusia näkökulmia, ota myös sillonkin yhteys Emiliaan.”

Jere Havo, CEO, Selko Digital Oy

Jere on myös palkannut lisää henkilökuntaa yritykseensä.

Katso mitä Jere oli mieltä palvelusta:

Asiakkaiden keskiosto ennen 1000 €
ja nyt 6900 €. silti uusien asiakkaiden määrä kolminkertaistui

Palvelun jälkeen kateprosentti ennen 64 % ja nyt 92 %. Myyntiaika oli ennen 2 vk-1,5 kk ja nyt max. viikko! Yritys pystyi palvelun jälkeen palkkaamaan lisää henkilökuntaa.

”Olen tosi tyytyväinen, jos joku tällaisten asioiden kanssa painii, niin voi suositella.”

Asiakas on tilitoimisto, joka halusi pysyä anonyymina.

AsiakasmääräT tuplaantuiVAT,
Vaikka hinnat nousivat

Reetta Karvonen, CEO, Soulway Oy

Referenssi

⭐⭐⭐⭐⭐

”Olet hyvä ja innostunut, hyviä ideoita, aina kun jäin jumiin, autoin eteenpäin.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Jokaisen pitäisi tehdä nämä!”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Sain sitä, mitä palvelulta toivoin.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Palvelu auttoi minua kääntämään ajatteluani todella kokonaisvaltaisella tavalla.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Palvelusta oli selvästi hyötyä, koska sen avulla opin ajattelemaan myyntityötä uudella tavalla.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Persoonana mukava työskennellä, positiivinen, sä tiedät mistä puhut ja tuot positiivisesti asian ilmi.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Emiliassa sekoittuu sopivasti kunnianhimoa ja määrätietoisuutta ja jalat maassa otteella.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Emilian ammattitaito näkyi koko yhteistyömme ajan. Lisäksi hänellä on positiivinen ja kannustava asenne.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Emilia on selvästi alansa asiantuntija. Intohimoinen, pätevä ja mahtava kouluttaja. Häneltä sai hyvää näkemystä kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin.”

⭐⭐⭐⭐⭐

Emilian kanssa on sujuvaa ja joustavaa tehdä yhteistyötä. 🙂 Emilia on positiivinen persoona, kuka uskaltaa myös tuoda omat näkemyksensä asioista esille.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Jatkossa uusien palveluiden ideoiminen ja kehittäminen on koulutuksen jälkeen varmasti helpompaa. Koulutuksen aikana saamani ajattelun työkalut tulevat auttamaan jatkossa todella paljon.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Suosittelen palvelua, koska se auttaa hahmottamaan tuotteet laajasti eri näkökulmista. Samalla se ohjaa ajattelua laaja-alaisempaan suuntaan myynnissä ja liiketoiminnassa.”

Markus Manz

Emilia tuo pöytään roppakaupalla energiaa ja aitoa tekemistä asiakaslähtöisesti. Hän todella pitää arvolupauksensa voittavasta myynnistä.

”Palvelu on merkittävästi lisännyt konsensusta myynnistä sekä kirkastanut askelmerkit tarvittavista sekä myös vältettävistä, turhista tehtävistä.

Konkreettisesti sain arvolupauksen asiakkailleni, asiakkaan ongelmien identifioiminen ja niihin vastaaminen, myyntineuvotteluun työkalut ja materiaalit, jne. Kaiken tarpeellisen – vain työ jää itselle.

Lisäarvoa koin saavani aidosta halusta auttaa ja asettua asiakkaan saappaisiin räätälöiden ratkaisut sen todellisuuden mukaiseksi.

Sain kirkastusta tehtäviin ja toimenpiteisiin oikein olan takaa.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Jatkamme hyvin alkanutta yhteistyötämme!”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Luotan myynnissä omaan tekemiseeni entistä enemmän.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Emiliassa sekoittuu sopivasti kunnianhimoa ja määrätietoisuutta ja jalat maassa otteella.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Emilia on asiantunteva ja osaava myynnin ammattilainen, joka ei selittele vaan puhuu asioista sellaisina kuin ne ovat. Emilialla on uskomaton bisnes ja myyntiäly.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Emilia on mukava ja hänen kanssaan on helppo oppia uutta. Hän tuo selkeää lisäarvoa asiakkaalleen myös materiaalinsa ulkopuolelta. Siksi häneltä kannattaa kysyä, mitä tahansa jos jokin askarruttaa.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Mäkin kuvittelin et mulla on tää puoli kunnossa ja tiedän mitä teen, mutta se ei mennytkään niin. On herättänyt paljon ajatuksia ja paljon vuorovaikutusta ja on tehty omalle liiketoiminnalle sopivaksi.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Tästä on ollut hitosti apua, tämä on selkeyttänyt paljon ja helposti!”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Sain konkreettisia työkaluja, kehitys ja ajatuksen muutos oli isoin. Näitä ajatuksia pystyy kantaa aina ja pystyy hyödyntää aina.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Tekeminen oli helppoa ja sujuvaa. Positiivinen vire säilyi koko yhteistyön ajan”.

⭐⭐⭐⭐⭐

”Mielestäni Emilia paneutuu asiakkaan asioihin, koko prosessi juoksee niin kuin kuuluu. Positiivinen ihana ihminen. Tehtiin mitä luvattiin.”

”Vaikutuksen tekee erityisesti se, että Emilialta löytyy loistavia ajatuksia oli ala tai tuote mikä tahansa. Asiakkaasi voivat olla hitaita, vaikeita, julkisia tai yksityisiä. Alasi voi olla täysin uusi, erittäin kilpailtu tai kapea segmentti. Emilialla on keinoja ja ideoita kaikkiin tilanteisiin.”

⭐⭐⭐⭐⭐

”Osaaminen!! Emilialla on osaamista ja näkemystä, kuinka palvelut kannattaa tuotteistaa. Lisäksi sain paljon ideoita ja ajatuksia myynnin kehittämiseen.”

Scroll to Top